Ausnutria blijft komende seizoenen hoofdsponsor van scHeerenveen

Foto: sc Heerenveen/FPH

HEERENVEEN - Ausnutria heeft het contract met sc Heerenveen als hoofdsponsor van de club met twee jaar verlengd. 

De overeenkomst loopt nu tot en met juni 2024, met een optie op nog een extra seizoen. Het Nederlands-Chinese zuivelconcern werd vorig jaar maart gepresenteerd als de nieuwe hoofdsponsor van sc Heerenveen.

sc Heerenveen is verheugd en enorm blij met het langer aanblijven van Ausnutria als hoofdsponsor, laat commercieel manager Martin Koopman weten. “We zijn nu sinds maart 2020 aan elkaar verbonden. Destijds spraken we de intentie uit om voor de langere termijn een samenwerking aan te gaan en een aantal gezamenlijke doelstellingen te realiseren. Dat Ausnutria ons het vertrouwen juist nu, in deze bizarre tijden, blijft geven als hoofdsponsor, maakt ons als club erg trots. Ik ben ervan overtuigd dat we elkaar ook de komende jaren kunnen blijven versterken. Dit is heel goed voor de continuïteit van de club.”

Ausnutria kijkt tevreden terug op wat het hoofdsponsorschap al heeft opgeleverd, zegt CEO Jeroen Kiers. “Tijdens de pandemie zijn we veel samen opgetrokken en hebben we op creatieve wijze invulling kunnen geven aan een aantal sociaalmaatschappelijke projecten binnen de provincie Fryslân. De club is ambitieus, net als wij. Met dit partnership willen we de komende jaren een concrete bijdrage blijven leveren aan de verdere ontwikkeling van sc Heerenveen. Ook zullen we ons gezamenlijk blijven inzetten om kinderen in Fryslân een extra steuntje in de rug te bieden om zo gezond mogelijk op te groeien.”

Klik hier voor een video over de samenwerking.